Pages

0

cerita pasal politik.. (cer crite..cer crite..ahak!!)

hohoo~ akhirnya..punya waktu tuk mencoret di sini..ahakz.. [bz bebenor ke aku nih? cm x caye].. Xp

cite pasal politik..hoyeh..bile keje aku or kami [mewakili rakan2 staff] dipolitikkan dalam akhbar.. benda ni berlaku dalam bulan 12 yg lepas..kira tahun 2010 lah. aku memang menanti kan, ape lagi cite or isu yang timbul di satu kawasan 'panas' musim nih. jeng3x..suda keluar paper.. sape duk Selangor, taw la dgn paper 'Selangor Kini'.
dan dari pembacaan aku terhadap naskah  ni, macam 'laporan cerita kedai kopi'. nk gelak ade, nk maki pn ade..mane la dapat cite nih? tak pasal2, opis aku kne serbu ngn org Kementerian dan our BIGBOSS-Menteri kami kol by phone to puan bos kami. [hui, dasat sungguh kes kali ni]..  n TPM pn turun padang bagi menjawab isu2 ini..
baru2 ni plak, ade dapat satu lagi naskah..tapi cam pelik mase first time aku tgk..''ni bukan Selangor Kini yang biasa..owh, Selangor Terkini plak".. kira naskah ni menjawab semua isu2 dlm naskah Selangor Kini Edisi November dan Disember..peh.. mantap!! dan dengan bangganya, aku telah menyumbang data dan maklumat dalam naskah ni.haha.. [bukan tulis name aku pn..hehe..batak!!] Bos aku pn perasan maklumat tu..hehe. tu yang bangga sket tu.hehe.. [jadi lah]

ni muka depan naskah tu..


ianya percuma ok..belambak kt admin..orang2 selangor mesti dapatkan.. [promote plak]

atau kalo malas nk g carik, leh le rajin2 g tgk web ni..Selangor Terkini


yg naskah Selangor Kini xde jumpe web plak..so sape2 yg berminat, kne la carik..mungkin kt library desa ade..mesti ade punye lah..

sekian tuk coretan pasal politik..satu cerita yang bole la aku ceritakan tuk anak cucu nanti..ahakz..[ape pekdahnye?] hik3

seki

0 comments:

Post a Comment

Back to Top