Pages

0

17 Januari 2011

cukup sudah 3 bulan secara rasminya aku break off dgn mamat IR12 tu.. [padahal lame dh probs, memasing duk diam, wat dek..takot ade yg sentap] ..dan aku nk tukar no hp..err..beli nombor baru kot..pastu jadikan nombor tu official, tuk org2 kol pasal hal keje.. tamau dh nk ade kne mngena ngan mamat IR12 tu..sebab bil tepon aku akan sampai kt dia. 

tgk cite TIRAMISU kt slot Akasia Tv3 tu, mmg aku suke ngan watak Dhani, the cheff a.k.a. the Hero lah.. sgt tegas dgn pendirian, cakap direct wlpn dgn pompuan yg tgedik2 nk kt dia tu, Anisa..[yeke Anisa name dia? lupe plak tibe2..haha] . dia still fokus kt Melur walau ape Anisa cakap. really2 solute kalo ade laki2 yg perangai camni..ade tak? 

bukan mcm sorg mamat nih..ade org dok gedik2 ngn dia, dia pn gedik2 gk..pastu dh tangkap cintan, sayang..pastu gune ayat kesian, tak sampai hati, thutang budi la..bole blah la.. [upss...]

pasni, lantak korang la kan.. aku dh xbole nk tutup mata, buat pekak lame2..just, pegi main jawoh2, okey..


disebabkan kes ni, aku trauma dgn MYVI Oren..walhal, kete tu was my dream car..hancur punah my dream hanya kerana si dia yg penting kan diri sendiri dan licik tu..dan si dia yg 'tak tau ape lagi yg dia nak' tu.


 terpaksa melupakan kamu, wahai MYVI Oren..huhuu.. kamu adalah satu trauma



selamat membina kebahagiaan atas kehancuran hati orang lain.. semoga berbahagia yea.. [ayat macam x ikhlas dowh..perli kowt.hik3]

0 comments:

Post a Comment

Back to Top