Pages

0

resipi hilang

nk cari balik resipi Tiramisu, Puding Karamel, Cheese cake, Kue Cara Berlauk sbb sblum ni simpan dlm hp, hp dh rosak, sume resipi hilang..cume tinggal resipi rendang kerang ngn kuah lodeh je..tu pn sbb dh print out..

igt nk cuti panjang bln depan.. so bole la masak2 sket..x kan nk mkn tido makan tido jer kt umah..bosan plak.. main masak2 jom.. sume fevret food nih..terutama tiramisu.. plak tu ade cite Tiramisu plak kt TV3, lagilah gelik2 nk buat.hehe..

 pe2hal, cari jer resipi kt sini..



selamat mengumpul resipi, ejan~
(memasak belom tentu..hahakkz) Xp

(bole tak aku wat Tiramisu tuk bestfren aku tu? tanda mnyesal? mintak maaf? dia suke tak tiramisu? err..dia nk jumpe aku lagi ker? bile dia dh cool-down? nk kena tebalkan muka ngn telnga nih..for sure dia boommm aku..terbaek punya.. Ya Allah, berikan aku peluang tuk mintak maaf) 
(v__v)

0 comments:

Post a Comment

Back to Top