Pages

0

~sawan drama korea He's Beautiful'~

walaupun adik aku kate, cite tu dh lame ade dlm laptop dia [menandakan dia dh lame tgk cite ni], aku dulik hape..aku baru tgk..n baru taw senyuman JANG GEAU SUK tu sgt manis, 'panas' sampai cair aku tgk..huhahahaa~ muke kerek dan berlagak dia sgt berjaya..dan senyuman dia yg sgt mahal tu mmg mahal harga nya.. sgt sweeett~ [bole ke gini? sah sawan.haha] dan sangat berjaya membawa watak sbgai seorg penyanyi wlpun dia hanya lah seorg pelakon..dia bole menyanyi dgn baik..sangat baik.. HEBAT!! [wah, puji melangit]


lagu2 dalam cite ni sume sweet..dan aku sedang berusaha mencari sume lagu2 dia..sgt jiwang n sweet n best.. haha..tibe2 sawan n demam korea..

aku tak kan lupa muke kerek Jang Guen Suk..moncong dia..sgt chomel..senyuman yg sgt sweet... ^_^

sgt suke moncong dia nih..chomel..chomeell~ ^_^


 koleksi moncong2 dia yg sgt chomel..ahakzz.. 
[moncong pn kire chomel jgk ke? ok, sawan yg teruk~]


alololooo~ shumel nye awak..hik3.. sarangehyo~ hik3 (>_^)/


*skrg sedang wat moncong2 Jang Guen Suk..sambil senyum2..hahakk.. sawan~

0 comments:

Post a Comment

Back to Top