Pages

0

Balas Tag Cik-Wannabe-Puan Eida Wanie

Saya harus menyenaraikan perkara2 berikut dlm Bahasa Melayu
(FYI, saya pernah dapat 'E' dalam ujian BM mase form 5. so, BM saya tidak bagus sgt.hahaa) 


5 benda dlm beg saya
- Opkos wallet..eh, dlm BM..Dompet, ke Beg Duit? hehe
- Kunci paktam viva forever
- 2 telefon bimbit
- Pen mata bulat
- Pek kertas serap minyak (hohoo..BM sungguh)

5 benda dalam beg duit saya
- Duit
- Kad alumni UPM
- Kad Bank (ade 3..hohoo)
- Kad pengenalan
- Lesen


5 benda faveret dlm bilik bujang saya
- Poskad gambar Zedzaidi atas rak buku (satu lagi lekat kt almari.keh3)
- Katil bujang..beli sendirik
- Almari 2 pintu..beli sendirik jugak
- Rak buku (dah penuh 2/3)
- My 5 years old Teady..Oyen

5 perkara yang saya hendak lakukan
- Nak g sarapan kt Medan Selera Tanjong Karang
- Nak siapkan Slaid untuk BERNAS
- Nak blogwalking (sebab bos takde, so takde orang pantau.hehe)
- Nak g Admin, isi borang CUTI..rindu Merah dah.
- Nak merajok ngan Incik Ahmad Shahir..bole tak? Hahaa


5 perkara yang sedang dilakukan
- Jawab tag dari Cik-Wannabe-Puan Eida Wanie
- Memadang sepi Manual Pengesahan Padi
- Dengar pangggilan Hangit Hot.fm
- Pikir nak sarapan ape? Lontong maybe?
- Taip sambil Memoncongkan Mulut cam Hwang Tae Yung dalam cite Korea ‘He’s Beautiful’ (dah jadi tabiat.huhuu)


5 orang yang saya mahu tag
- Saya tamau tag sape2..hahaa

hehe..pixcha mase ganti Tuan Bos tuk belakon dalam iklan MoA. *tanpa skrip


(tapi akhirnya dapat A2 in BM for real SPM. Alhamdulillah) (^_^)

0 comments:

Post a Comment

Back to Top