Pages

Contest: Our Memory Photo Contest


ni  Tuan Tanah punye Banner.KLIK SINI

contest ni memang taw..sajer wat teringat sume kenangan lamer..(lame sgt ke? bru 5 tahun lepas.hehe)
kepada  cik Ain, tuan tanah punya contest..saye nak join contest ni eh..tak berharap untuk menang (tapi kalo Cik Ain nak jadikan saya Sang Juara, Alhamdulillah.hehe)..just nk share picture kegemaran yang sangat2 memberi makna dalam hidup saye dari dulu sampai sekarang..


[untuk makluman, saya ni bekas graduan jurusan pertanian. so gambar berlatarbelakangkan pokok, daun, tanah dan pakaian yang sedikit selekeh n extra comot.hehe]
sedang buat muka garang +serius+kusyuk+fokus.hekhek..tipuu~
 eh..bukan gambar nih tapi ganbar yang bawah nih:
.
.
.
.
dalam banyak2 gambar time diploma, saya sangat suke gambar ni. 
kenapa saya suka gambar nih? SEBAB:
  •  diorang nih sume member2 ngam+kamceng+bestfren terbaik!!.(sebenarnye ade ramai lagi)
  •  sebab  mase nih Amali Ladang sem akhir (wah~ kenangan sungguh bile ingat time mencangkul beramai2).. nak wat tanda nama untuk batas sayur yg bakal kami tanam (saye tanam timun jer) sebab kami akan dinilai.
  • sebab yg kiri saya tu kawan gelak+ketawa+nangis+gado saya. (skrg dalam proses perdamaian coz awal tahun ri tu gado besar.hmm~) Yang baju merah pn bestfren saya gak, seorang kawan yg tenang dan penuh kata nasihat. waah~ rindu Laily n anak2 dia.huhu. n Pipah, geng sekepala yg fill our practical period with so much fun and interesting moment. (^o^)/
  •   kelakar time nih sebab tengok gelagat memasing nk tulis nama kat board hitam tu..ade yg berebut berus lukisan, ade yg nama tak centre, ade yg panjang sgt nama nya, ade yg salah eja (nama sendiri pn salah eja?)   (>_<)  

 tu lah aje, Cik Ain yea..harap suke ngan photo saye nih..

 p/s: nak taw gak photo korang yang best2.. Puan EilaCik-wanna-be-Puan Eida Wanie, (^_^)

1 comments:

Anonymous said...

owhhh ... sudah di tagged jugak di situ ... haha .
Jab , nak amik napas nak balas tagged2 ni semua .. huwaaaaa ... !!

Post a Comment

Back to Top