Pages

2

.:suke suki jawab soalan:.

1. Bekas kekasih saya adalah :
- seorg yg menjadikan diri saye lebih baik daripada bersama dengannya.

2. Saya sedang mendengar :
- lagu Falling In Love by Six Part Invantion (OST He’s Beautiful)

3. Mungkin saya patut:
- berhenti berangankan Zedzaidi? owh..tidakk!!

4. Saya suka :
- Zedzaidi..malam tadi saye mimpi kan dia.. (^_^)

5.Sahabat-sahabat baik saya :
- berasal dari Kg. Kundang, Kg. Endah, Kg. Kanchong Darat dan Sg. Besar

6.Saya tak paham :
- kenapa orang nak kt pakwe, tunang, suami orang lain? Erk? Trauma*

7.Saya kehilangan :
- gambar zaman Diploma kt UPM n degree kt UMT..(tu la, sape suh x simpan dlm Disk D)

8.Ramai yang berkata :
- "bile nak kawen?” nanti saye kawen lah.. (T_T)

9.Makna nama saya :
- tidak diketahui sejak azali..

10.Cinta itu adalah:
- satu ANUGERAH..jangan sia-siakan.. ^_^

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- termenung depan PC macam saye jugak..ngeh3

12.Saya akan cuba :
- tidak lupa lagi..sebab saye memang sedikit pelupa..huhuu

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- lama sangat..

14.Telefon bimbit saya :
- dah rosak tuk kali ke 5..tapi sayang nak ganti beli baru..huhuu

15.Bila saya terjaga dari tidur :
- saya terus tidur balik.. copy ayat Cik Wanie..hehe

16.Saya paling meluat apabila :
- tengok Fasha Sandha belakon...yekk

17.Pesta/Parti adalah :
- bukan majlis yg saye suke..x suke sesak2, himpit2, lagu kuat2..serabot!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- seekor kura-kura bernama ‘Gentel’..housemate bela mase kt umah sewa..siap lari dari umah..he’s soo cute!!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- zaman amek Diploma kt UPM..terbaik!!

20.Hari ini :
- orang kate Monday Blues..haha

21.Malam ini saya akan :
- berangan zedzaidi sebelum tido [harap ade sambungan mimpi malam tadi.hahaa]

22.Esok pula saya akan :
- cube ingat balik mimpi ape malam tu..hehe

23.Saya betul-betul inginkan :
- bawa mak ayah g Mekkah. . bile yea? huhuu

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- emmm..ade lagik whitehead nih?

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- hanya pegi pusat membeli-belah bile betol2 perlu shopping..jarang window shopping. Arked permainan  baru masuk sekali..hehe

26.Makanan Barat atau Jepun :
- tak minat sangat..minat makanan Jawa..kih3

27.Bilik yang terang atau gelap :
- bilik terang sesuai tuk bekerja, bilik gelap sesuai tuk tido..haha

28.Makanan segera adalah :
- tidak terasa 'segera' buat saye yg duduk di kampong..KFC,McD, Pizza sume jauh..so, jadi makanan yg lambat nk dapat..hehe

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- “harap maafkan saye”..(v_v)

30.Siapa yang anda nak Tag?

2 comments:

purplishvanilla said...

eila dh menjwb soklan..

Unknown said...

huhu..gentell..rindunyerr..dapat ngap makanan jeh bawak lari.xnyempat2 nak makang..haha..

Post a Comment

Back to Top