Pages

2

Sedetik Lebih versi aku

~~~~~~~~~~~~
Lirik Anuar Zain - Sedetik Lebih

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung

Aku selalu memikirkan MU

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan

Aku selalu memikirkan MU

Ternyata ku perlukan cinta dari diri MU sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana KAU beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya KAMU


Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu
~~~~~~~~~~~~~~

tah kenapa aku menilai lagu 'Sedetik Lebih' ni macam ni..semua orang ade pandangan masing2 kan..ni pandangan aku plak.. cube untuk memasukkan DIA dalam perkara2 yg berada disekeliling aku..cuba untuk tidak meninggalkan NYA..sedikit sebanyak dah mula terasa hidup ni INDAH..^_^

jangan tension2 sangat, jangan emosional sangat..(suatu ketika dulu..alhamdulillah utk pengalaman itu) 

[ke sebab aku takde teman istimewa tuk menujukan lagu ni?]  emm..ape2lah..yang penting INGAT DIA SELALU.. (^_^)


2 comments:

purplishvanilla said...

taching la plak..
mari bermotivasikan dri:

kalo kite brasa ssh ati/tidak tng/sedey, kita juz berdoa,mengadu ,berzikir n bersolat kepadaNya...cz DIA sj yg dpt menolong kita tenangkan hati...mari kita cuba..ayuh!!

Eyzan Encha said...

tu lah..kalo xde pengalaman tu, mungkin stil kurang kesedaran diri.huhuu

HE's alwez be there.the pure love to our soul..
(tgah dengar lagu Alwez Be There-Maher Zain)
hehe

Post a Comment

Back to Top