Pages

2

Incik Asben Demam?



~Assalamualaikum wbt~

~Bismillahirrahmanirahim~





Sketsa


*Talipon~ *Talipon berbunyi~



*Nombor yang tidak dikenali. Dalam hati bajet, ni mesti orang MBSB suh buat Loan. Heh.



Suara 1: Hello. Assalamualaikum~

Aku      : Waalaikumussalam~

Suara 1: Sibuk ke tu?

Aku      : Err..agak la.

Suara1 : Banyak kerja ke?

Aku      : Err..sape ni?

Suara1 : Aiii…suara laki sendiri pun tak kenal ke? (perli)

Aku      : Eh. Eh.. Hahaa.. Suara sengau.. Lain. Pakai henset sapa nih? (ayat cover)




Incik Suami baru nak baik demam urat dan selesema. Kesan balik dari kursus di Pulau Pangkor minggu lepas. Demam sampai muntah-muntah. Tu yang suaranya sengau sikit dan lain. Telefon pun dari henset kawannya yang aku tak save nombor. Harus la aku berlagak tanya siapa. Heheh. Isteri awak ni garang tau dengan orang yang tak dikenali. ;p





Note: ofismate nye kata, incik suami demam sebab pembawakan budak. Heheh.. Ajew benor ler katenye tuw~ Harap bertahan dengan ‘Morning Sickness’ tu yea, abang. Jazakumullah khairan katheera. Jangan mengidam yang bukan-bukan pulak nanti. I love you. (^_^)



2 comments:

Anonymous said...

wah wah .. sudah ada hasil ka .. TAHNIAH :e

Eyzan Encha said...

hehe..TQ
:$

Post a Comment

Back to Top