Pages

0

Melupakan Zedzaidi?

Sape ade tengok 'Nona' yang pasal 'Cinta Muka Buku'? Ade Zedzaidi kan? Aku awal2 dah tercongok depan tv tunggu mereka keluar. Hehe. Sangat fanatik dengan beliau. Kenapa tah. Dan akan terus senyum, tersengih2 sendiri. Agak sewel. Haish. Mengapakah?

Tapi tatkala melihat telatah Zedzaidi dengan isterinya, hati aku terdetik. 'Ah, jika begini, harus melupakan Zedzaidi'. Bukan aku cemburu. Bukan. Bukan. Aku suka Zed sebab telatahnya, sikap humornya dan kematangan. Dan bila dia dah kahwin, aku tetap suka kan dia. He's so sweet masa layan isterinya. Like sangat. Namunnnn.........

Telatahnya itu mengingatkan aku kepada seseorang.

Raut wajahnya, mimik mukanya, gayanya persis seseorang. Seseorang yang pernah aku sayang, rindu.  Zedzaidi mengingatkan aku pada nya.


Harus lupakan Zedzaidi?



Payahnya keputusan ini. Huhuhuhuuuuu~ (T_T")7

0 comments:

Post a Comment

Back to Top