Pages

0

Selamat Pengantin Baru, Azie~

Sesungguhnya memang agak kecewa bila tak dapat nak menghadiri wedding teman se-rempit, se-bilik di rumah sewa, Azizah Samsudin @ Azie. Apetah lagi aku pernah stay di rumahnya selama 2 bulan kerana buat internship degree dekat dengan rumahnya. Ya Allah, Azie. Tuhan sajalah yang tahu betapa aku nak sangat pergi wedding ko. Jumpa dengan mak ayah ko. Ni lah masa nya aku nak melawat kedua mak ayah ko, family ko. Huhuu. Sangat sedih. Bila lagi aku ade peluang nak turun Pengerang, Kota Tinggi tu? Jauh nak sampai. Hujung peta semenanjung. Hanya alasan ko kahwin je lah yang boleh buat aku melangkah ke sana. Tapi siapa tahu, Tuhan mempunyai percaturan yang lain buat diri ini. Huhu. Aku harap punya kesempatan untuk ke sana juga suatu masa nanti, InsyAllah. Apa2pun, doa ku sentiasa bersama mu.

Selamat Pengantin Baru, semoga menjadi Isteri Cantik Yang Solehah yang diidam2kan. Bahagia hingga ke akhir hayat kalian. InsyAllah, amin. (^_^)


Memori Johor, 2007.

Azie berbaju biru. Berbaju merah, Ummi, student praktikal dari UTM.

* Picture ni melepak kat tempat pengumpulan sawit dari lori. Kengkonon nak tolong buat angkat buah sawit ni, tapi berat sangat. Serahkan pada yang pakar sajalah. Hehe.

0 comments:

Post a Comment

Back to Top