Pages

0

Kemaafan yang sukar dilupakan

Terlalu banyak kenangan manis yang telah tercipta tapi satu mimpi ngeri memadamkan semua.

Banyak kebaikan telah ditabur tapi satu penipuan mengatasi kebaikan.

Memaafkan itu mudah tapi melupakan itu sukar.

Time2 raya ni, teringat plak kt ex. Haish. Dulu anta Kad Raya poyo2. Seronok. Hehe. Raya kedua, ex dh datang umah. Bile difikir balik, jauh tu dia nak datang beraya. 3jam, semata2 nk ke rumah aku. Kejam jugak aku dulu. Ntah. Dulu sangat pentingkan diri sendiri kot. Huhu. Kesian beliau.

Kadang2 teringat kat ex. Bukan kerana dikhianati tapi terluka sebab tak dilindungi. Maaf yang diberi ternyata sukar dilupakan. Tapi aku cuba positifkan diri. Semua ni banyak hikmahnya, Sangat banyak. Dan aku percaya dengan JANJI ALLAH. Semoga aku terus diberikan petunjuk dari NYA. ^_^

Buat Incik Ex, semoga hidup kamu baik2 saja. Maaflah selalu perli kamu. Hati ini masih sakit barangkali. Selalu ingin membenci kamu tapi sukar. Dan jangan risau sangat dengan hidup aku. 

Maaf Zahir dan Batin.


0 comments:

Post a Comment

Back to Top