Pages

0

Patah Jiwa Sebentar - Bila Zed Mau Kawen

Mungkin ade yang dah maklum dengan berita ni. Terima kasih kepada bekas teman sebilik semasa di UMT dulu sebab bagitau aku news yang telah menggegarkan jiwa raga ku ini. Seriusly, tatkala aku membalas komen2 di fesbuk, jari jemari ku menggigil, ketar. Mengapakah?

Sebab mereka berkenalan di FB. Sweet okee kad nih.
Sumber :Qimie.com


i want one. aku nak g wedding zed.huhu

Incik Zedzaidi pujaan hati nak kawen dah. FB dia memang agak sepi beberapa bulan nih. Blog dia lagi la. Naik bersawang dah aku rase. Last update pun last birthday dia bulan June. Nak dekat 1 tahun dah tu. Giler rindu nak bace entry2 dia yang sangat sempoi dan santai. Takde cover2, macam share cerita ngan kawan2. Kadang2 gelak sorang2 depan PC. Ni la salah satu sebab 'Kenapa Saya Suka Zedzaidi?'.hahaa.




Selamat Pengantin Baru Buat My Kekasih Hati Alam Mimpi, Encik Rozaidi Abd Jamil a.k.a Zedzaidi dengan pasangan Natalia Mustafa Kamal. Mereka akan bernikah pada 29 Mei 2011 ini. Semoga segala urusan dipermudahkan dan majlis berjalan lancar. Aku selaku kekasih gelap mendoakan kebahagian Encik Zed dan pasangan, Natalia berkekalan hingga ke akhir hayat, dimurahkan rezeki dan sentiasa dirahmati Allah. BarakAllah. (^_^)
Pasni takde la emo2 lagi yea, Incik Zed? 



*Incik Zed..beliau selalu buat aku tersenyum cair di depan TV. Kadang2 dahi yang berkerut2 terus kendur sesaat melihat dia. Terus senyum sorang macam orang agak sewel. Selepas ni, akan wujud lagi kah perasaan yang sama? (v_v)

*Sape nak teman g Wedding Zed 7 Mei ni di Dewan Perdana Felda? Aku seriusly mau pegi. Anyone? 

0 comments:

Post a Comment

Back to Top