Pages

0

Dapat Perhatian Sebab Zedzaidi nak kahwin

Ramai yang maklum kot, aku minat giler ngan Zedzaidi. So, biler keluar cerita yang Zedzaidi nak kahwin, haruslah mereka ingat kat aku.hehe. Terima kasih kt kawan2 yang perihatin. Terharu plak sebab korang siap wish "Jangan sedey2..kumbang bukan seekor". "kitorang care kat ko, tanak ko sedey sorang2". Macam ape plak kan??

Yelah..secara jujurnya, hati aku macam retak. *cewah. Sikit lah. Tangan gigil2 nak balas komen. Tapi aku dah bersedia dengan berita nih. Dah lama incik Zed berbasabasi dalam fesbuk nak kahwin. Hantaran la, dewan mane best, hadiah ape yg cool.. Dan aku seronok bila dia share semua tu. Bersyukur jugak sebab Allah dah makbulkan doa dia masa dia pegi Umrah dulu. Alhamdulillah. Tahniah incik Zed. Dipertemukan juga akhirnya dengan pasangan hidup. Cepat2 dapat baby taw. Kate suke budak2. (^_^)


Masa wat Umrah tahun lepas.

Suke budak2. (^_^)

*memasang angan2 mahu menunaikan umrah juga, namun belom dipilih menjadi tetamunya. InsyAllah, suatu masa nanti. 
*Yang makin harunya, Incik Zed dah nak melangkah ke alam perkahwinan, alam rumah tangga. Aku plak? Huuhuu. Incik Zed, saya dah takde geng single. Nape tinggal kan saya sorang2? huk2 

0 comments:

Post a Comment

Back to Top