Pages

0

Nama

Hari ni dapat faks dari pertanian daerah. They used to call me Zana. Haha. Just like my in law will called me. Di office je geng panggil Ejan. Cik Ejan even dh 3tahun kahwin. Hehe. Fefeeling bujang giteww.

Nak diceritakan, aku pun amik la dokumen faks tu kat admin. Sambil balik ke meja sendiri, aku tengok la detail kat borang faks tu.

Maklumat penerima: Pn. Irzana.

WHAT THE??!!?

Dah biase jugak la diorang ni salah eja nama. Izana, Ezana, tu dah biasa. But....
Irzana? Why 'ir'? Adeh.

Aku tak tau nak gelak ke, nak senyum kambing ke, nak ape that time. Pastu sentap sendiri. Yang aku perasan sangat tu apehal? Hahaha. Sendiri kecoh. Kemon la ejan, jangan poyo sangat. Mihmihmihh.

Ir-zana was history.

Tq la akak yg anta faks sebab eja nama saya macam tu. Menusuk ke esofagus kak. Nak tercekik baca nama tu. Hehehee.

*kecoh eh. Bukan akak tu tau pun sejarah ko ngan 'ir' tu. Tunjal kepala sendiri*


0 comments:

Post a Comment

Back to Top