Pages

0

Promote - Seminar Transformasi Ramadhan 2.0

Assalamualaikum wbt~
BismillahirrRahmanirRahim~


http://transformasiramadan.com/v2/

 Kat sini aku nak promote satu seminar sempena bulan Ramadhan yang bakal tiba. 44 HARI SAJA lagi taw. 
      • Tajuk Seminar : Seminar Tarnsformasi Ramadhan
      • Tempat  : Dewan Kuliah Umum, Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya.
      • Tarikh : 7 & 8 hb Julai 2012 (Sabtu & Ahad)
      • Yuran : RM150
      • Maklumat lanjut, boleh ke http://transformasiramadan.com/v2/

Matlamat

Seminar Transformasi Ramadan dilaksanakan untuk kita semua bersama-sama mempersiapkan diri dengan ilmu dan praktikal yang dapat membantu kita menjalani Ramadan dengan lebih sempurna


Aku nak sangat pergi, memang dah plan pun. Sebab tau jalan nak ke UM ni. Pastu boleh la singgahj jumpe family kawan aku yang berniaga di Kolej 11, family Laily. Peh, kepala dah plan macam-macam la. 

Pastu ade Prof Muhaya ngan Ustaz Hasrizal pulak. Both are my fevret motivator. Buku Ustaz Hasrizal (Aku terima Nikahnya) adalah buku ilmiah agama pertama yang mengetuk pintu hati aku. Sangat terkesan dan berterima kasih dengan penulisan Ustaz Hasrizal.

Tapi mungkin bukan rezeki nak pergi program ni sebab Incik S dah booking untuk Kursus Pra-Perkahwinan plak masa 7-8hb Julai ni. Huhuu. Miss sudah. So, bagi kawan2 yang berminat nak pergi, boleh la ke web yang tertera. Pastu share la info sikit2 masa pergi seminar ni yea. 


(^_^)/
~Wassalam~

0 comments:

Post a Comment

Back to Top