Pages

0

Mood Yang Sentap


.:Assalamualaikum wbt:.
.:BismillahirRahmanirRahim:.

Sedang menaip dengan muka masam. Ya. Saya sedang sentap. 
Kenapa? Sebab perkara kecil je pun tapi ianya berjaya buat aku stress dan malas. Tau ape? 

Bila bos bagi kerja ad-hock. Kerja pun simple tapi hati bengkek. Bengkek sampai rasa nak jerit, "Bos, tak nampak orang lain ke? Asyik2 nama saya yang disebut. Orang lain rilek jek, main game, tengok TV. Tu pun nampak saya jer yang boleh buat kerja tu?"

Cuba sedapkan hati sendiri tiap kali diberi tugasan. Aku ni menyerlah sangat ke'supporting'an nye, kelincahan, ke'bolehharap'an, ke'cepat'an, ke'sedia'an, dan banyak lagi 'ke' dan 'an' yang aku tambah untuk sedapkan hati dan siapkan tugasan. 

Hai, lemahnya lah diri. Masih belum mampu mengawal hati sendiri. Kadang2 rasa nak protes, tanak buat. Tapi, at the end, buat jugak. (*Arahan bos kan). Ntah la. Syaitan dok berjoget-joget kat hati ni ha..menari hulahup.

.:Wassalam:.

*Malas nak ajak driver gi pekan, beli hamper. Balik nanti, drive PakTam, beli sendiri. Mood tiada dalam office hour nih. Sekian.

0 comments:

Post a Comment

Back to Top