Pages

0

Mimpi + Zedzaidi = Senyum Sampai Telinga

Mimpi.
Mainan tidur orang kata.
Tapi bagi aku, mimpikadang2 boleh buat aku senyum seharian. Mungkin seminggu. Mungkin sebulan. Heheh. Sawan. Suka sangat bermain gamaknye. sampai dalam tidur pun masih mahu bermain. ngeh2.

Tersedar sebelum azan Subuh, aku pejam rapat2 mata. Mahu sambung mimpi. Tak semenggah punya anak dara. Aku mahu tahu ending mimpi aku. 

Zedzaidi sudah didepan mata, cuba mengungkai semua kekeliruan antara dia dan perempuan2 itu. Perempuan2 yang membuat aku jatuh terduduk tatkala melepaskan dia kepada mereka. Mereka2 yang kelihatan sangat menyedihkan dan terdesak dengan perhatian dan kasih sayang Zedzaidi aku. Perempuan2 itu sudah sedar, berkemas bersama barang2 mereka, meninggalkan aku dengan Zedzaidi sendiri. Zedzaidi didepan aku. Cuba berkata2. 

Tersedar dari tidur. Tak dapat nak sambung mimpi. Pejam mata rapat2 pun memang tak boleh nak sambung. Aiyaa~ Potong betul. Haha. 

Mood ari ni, happy. Rase nak senyum sepanjang hari. Boleh? Sewel. ;p


i miss u, incik Zedzaidi!!!



Note: Rasenye malam tadi takde tengok cerita yang ada zedzaidi. Takde plak sebut2. Macam mane boleh termasuk dalam mimpi? Hmmm. Memang rindu kat Zedzidi kot. Heheh. 

0 comments:

Post a Comment

Back to Top