Pages

0

Godaan 'Percutian'

aku digoda oleh ajakan2 join bercuti..percutian..cuti-cuti malaysia.. kenape yea? muka aku ni ade tertulis ke patut g bercuti? hehee.. mungkin Tuhan nak bagi peluang berehat tapi aku rase macam tersepit jer nk g bercuti nih..huwaaa

Godaan 1st
besfren aku ajak join family trip dia g Indonesia..shopping sakan ler jawabnye kalo g sane kan..erk? cukup tak kalo bawak 2rat jew? kalo kt sane, dah jadik 200juta rupiah kan? hahaa..suke2 hati kire..

Godaan 2nd
staff kt opis ajak join trip g Indonesia gak tapi Pulau Karimon kot..g nek feri..best tu, sebab staff2 opis yg pegi..sume kepala giler2 (walaupun dh pangkat bapak2, pakcik2, akak2..sume sporting)..wuwuu..En.Rafee. macam tak dapat join the club..wuwuu..
[geram tengok air laut nih..huwaaaa~]
Godaan 3rd
geng skola ajak join trip g Pulau Perhentian..giloz tak nak pegi?! dah ade geng nk g nih..reramai..aduhhh..serabut sehhh.. even aku duk ngaji kt Terengganu tu 3 tahun tapi tak sempat nk g Pulau Perhentian mahupun Redang.. dapat g Pulau Bidong jew..(tu pun sebab UMT yg anta, Free..hahaa). korang, tahun depan korang nk pegi Pulau Perhentian lagi tak? aku book awal2 tuk trip tahun depan taw..wuwwuuu~

Godaan 4rd  
adik gemok kesayangan aku tuh ajak join trip g KK..Kota Kinabalu..katenye Air Asia ngah promosi, so dia ajak aku join..adeh..yang ni, demi tak menghampakan adik aku tu, aku join la trip yg ni..lagi pun tak pernah nek kapal terbang..for sure..n i'm very2 sure aku BATAK kang..hahahaa

kesimpulan:
aku join trip g KK..kire cam join venture trip ala2 Honeymoon adik aku..tapi aku Honeymoon ngan sape? erk?! Masya..kite ber'Honey-Bunny' jew ler..huk2

0 comments:

Post a Comment

Back to Top