Pages

0

cuti tak hengat!!

disebabkan cuti ganti 5 hari menggantikan O.T. yang xdapat di'claim' dgn duit, aku santak cuti bulan nih. 1st mase CNY, aku cuti 1mggu..mengalahkan orang yang cuti nk kawen..haha. dan sempena MaulidurRasul pn aku amek cuti awal, 14hb aku cuti.hehe.. tu pn masih berbaki 1 hari. aku nk forward kan ke bulan Mac. kalo tak cuti, rugi plak kan..dh berpenat lelah bulan Disember 2010 lepas. 3 minggu berturut2 keje sampai malam, sabtu ahad kerja full cam hari kerja biase. giler arh..sampai aku rase cam nk mintak bos aku keluarkan name aku dalam list cek ladang mase menuai kawasan Sekinchan dan Sungai Leman. hahaa..punye la x sanggup tuh..

ari ni baru nak kerja betol2.hehe.. tak sabar plak nak tunggu bulan Mac.haha..cuti saje diingatnyer. keje awak tu melambak..pegawai dokumentasi yg kelam kabut..hehe.aku la tu..sekarang ngah nk catch up semua perkara2 penting supaya tak ketinggalan dan cuai..InsyAllah..sedang mencuba sedaya upaya..dengan full support from Encik Boss dan Puan Boss yang sangat supporting dan sekepala (sbb umor xjauh beza). sekapal (UPM's product.hehe)..thax byk2 sebab kdang2 ingatkan aku yg kadang2 pelupa..[kadang2 ke?]

k la..nk sambung keje..skrg pn aku dh takde Big Boss..kerana campur tangan POLITIK..[the bad side of politik..i hate diz]..my Big Boss kena tukar ker Putrajaya on the spot. baru 1tahun berkhidmat dgn beliau.huuhuu..

0 comments:

Post a Comment

Back to Top